EHEM....EHEMM.....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, May 9, 2010

RODA KINI TELAH BERPUTAR


HI SUMER.....KITA SMBUNG BALIK DLM BLOG SY NI.....HIDUP INI UMPAMA RODA....BETUL TAK...TP KAN MANUSIA TAK BOLEH DISAMAKAN DGN RODA...disini gua mau sambung citer tang siput sedut....siput sedut ni ada banyak kaitannya dgn manusia.....cuba kita fikir....nak tngkap,nak cari,nak mkn,....semuanye ssah...bleh dikatakn menyeksakan....

beginilah dalam hidup gua....gua suka ngan perwatakan siput sedut....biar sesuatu perkara mnjadi susah dan akhirnya kita dapat faedahnye....pernah tak kita bangga ngan diri sndiri....gua ngaku yg gua sndiri kadang2 bangga jgak ngan diri sendiri...dulu nye tak pernah knal erti kehidupan...skang gua dah knal bnyak kehidupan...walaupun umur gua masih muda...tp gua yakin masih banyak yg gua akan hadapi selepas ni...

lepas ni gua nak citer pengalaman pertama gua bercinta...........

No comments:

Post a Comment